piątek, 9 sierpnia 2013

Żory be fashion

27 lipca dane było mi brać udział w modowym wydarzeniu - Żory be fashion. Nie ukrywam, że kiedy się dowiedziałam, że będę zmuszona spędzić 2 godziny w busach żeby tam dojechać, nie byłam zadowlona. Wszystko łądnie pięknie ale te upały są jednak wykańczające. W każdm razie, przed pokazem udało mi się poznać jednego z projektantów który brał udział w konkursie na staż u Natashy Pavluchenko. Sukienkę dopasowalismy dzień przed pokazem tak, żeby leżałą idealnie. I mogę śmiało powiedzieć, że warto było jechać w tym upale do na przymiarkę, bo kreacja  Łukasza Podwiki  zajęła drugie miejsce ale zaznaczę, że dopiero po dogrywce bo przy pierwszej prezentacji razem z innym projektm zdobyłą maksymalną ilość punktów. Teraz trzymam kciuki za kolejne sukcesy Łukasza. A ota kreacja któa podbiła serce moja i jurorów:


Zdjęcia - Dariusz Stodolny

Po prezentacji konkurswoej przyszłą pora na pokazy kolekcji młodych projektantów z Wyższej Szkoły Technicznej.  Powiem szczerze, że bieganie za kulisami i wciskanie się w te wszystkie ciuchy wymagał nie lada umiejętności i fizycznych. Naprawdę Cięzko było się przebierać z takim upale. A teraz przedstawiam Wam projkety które dane było mi prezentować













A na koniec wieczoru pokaz niesamowitej projektantki Natashy Pavluchenko









2 komentarze:

  1. pierwsza część pokazu Natashy była świetna, piękne kreacje, zazdroszczę udziału :)

    OdpowiedzUsuń